åtta

okej, this is it, jag ska skriva 8 sanningar om mig själv, och det är faktiskt rätt svårt, igår när jag inte kunde somna så låg jag och tänkte och kom på en massa sanningar men idag har jag glömt bort det, det brukar ju vara så,  det man ligger och grubblar över på kvällen innan man somnar brukar man oftast glömma bort nivet- igår låg jag och gjorde planer inför morgondagen, men nästa morgon gjorde jag precis som vanligt och som vanligt är det ngn (i detta fall- sanna) som utmanat mig, så om ni undrar varför jag skriver 8 onödiga sanningar om mig själv, så behöver ni inte undra längre.

jag skulle inte klara mig länge utan min ipod, jag lyssnar nästan alltid på musik, när jag går till bussen, åker bussen, när jag sitter i klassrummet , innan jag ska somna, när jag tänar, när jag pluggar hemma,  när jag handlar,  när jag gör typ allt- musik är avslappnande- liksom om man är nervös - då lyssnar man på musik,  tänker sig bort.  innan man ska somna måste jag lyssna på en låt- en låt som gör att jag kan tänka på ngt bra innan jag somnar

jag ville bli höjdhoppare- när jag var liten, ok mindre då, då ville jag bli höjdhoppare, nya kajsa bergqvist typ fastän jag inte tränade höjdhopp drömde jag ofta om att jag skulle tävla i VM och OS, slå världsrekord, O.S.V

jag är blyg- visst människor som känner mig kommer tänka- yeah right, hell no,  men det är sant- och när jag är blyg ser jag oftast arg ut, tror jag, men jag har blivit bättre, tror jag

jag har svårt att lita på folk-som jag inte känner så väl, jag förväntar mig alltid att bli besviken,

jag är slarvig och rätt virrig- ibland,  jag tror jag måste städa mitt rum minst en gång per dag, sen stökar jag ner det dirket, men när jag har ordning- DÅ har jag ordning-  fast inte länge, sen måste jag nästan varje morgon leta efter mina nycklar som jag förlagt, sen glömmer jag bort saker lätt och blandar ihop saker och säger konstiga saker.

jag är konflikträdd- vilket inte är så bra, undviker gärna bråk, har alltid hatat när folk bråkar-  jag håller istället tyst än börjar bråka och när jag väl bråkar får jag aldrig ut det jag tänkt säga- det jag är arg över-  så det kvittar ju.

jag blir aldrig nöjd-med det jag har gjort eller gör, det går alltid att göras bättre,

jag är bra på att hålla hemligheter- oftast när man fått höra en hemlighet, vill man berätta den för någon som man vet inte säger det till ngn- osv- och det har säkert hänt i några fall ja, men då har det varit en hemlighet som flera vetat om, en hemlighet som ngn har börjat med att säga; du säg inte att det var jag som sa det här, men... (ingen riktig hemlighet enligt mig) så jag kan hålla riktiga hemligheter riktig bra- ni ska bara veta, vad jag vet.

ok så jag ska utmana 8 andra då? hm 3 får räcka ;)
1. bigsister- http://linnso.blogspot.com/
2. tessan- http://theresetegnhammar.blogg.se/
3. hanna -http://niieminen.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Hannaaaaaa

amanda jag har inte tid med sånt här nu hahaha

Postat av: Anonym

haha, att du ville bli höjdhoppare! :) kom ihåg den gången vi åkte med för att kolla när du skulle tävla i värnamo, då hade du typ aldrig tränat hödhopp och fy vad nervös du var, men bra gick det minsann! :)

2007-12-29 @ 17:29:14
URL: http://saannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback