runaway train

jag är expert på att ångra saker,  och då menar jag VERKLIGEN ångra saker. men man kan inte göra något åt det som redan är gjort,  eller ogjort,  men i detta fall gjort. kan inte sudda ut det, fast jag skulle hemskt gärna vilja. men samtidigt kanske man skulle ångra sig , för att man inte gjorde det- som jag i detta fall gjorde- då kanske man ångrar sig för man inte gav, ex, personen som man i förväg dömt,  en chans, för då får man ju reda på med säkerhet hur personen fungerar- även om det kan kännas ibland- det är ju ändå bättre- att man hellre ångrar det man gjort än det man inte gjort? eller? ibland undrar man ju.


-ja, jag var där i helgen
-va, jag var med där
-va, var du?
-ja fast förra helgen

Kommentarer
Postat av: Anonym

äsch whatever orka tänka för mkt, SOOOFTA LIVET DUDE! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback