this is how it works

-du luktar mariekex
-eehh tack?
- men du gör ju det
- ah okej?
(vad svarar man liksom)
-typ mariekex med vaniljsmak
(finns det ens? )

som VANLIGT ska jag gå och lägga mig- för ärligt talat är jag skittrött- och jag kommer ångra mig imorgon på morgonen när man tänker- bara fem minuter till- men man hinner inte, om jag går och lägger mig NU- och inte elva- då tjänar jag en timme. erkänn nice- men det kmr inte kännas så imorgon. så egentligen borde jag sätta klockan på en timme tidigare och snooza, men dddet funkar bara ibland- för ibland kan jag inte somna om- och då är det jobbigt. så jag ska gå och lägga mig&sluta tracka antonelas blogg- erkänn onödigt inlägg- jag hade kunnat somna vid tio youknow. dessutom när jag och Hanna var i mataffären,  såg vi en massa datafreaks, som spelar ngt skit på elmia-mässa ni vet-  och jäklar vad läsk,redbull,godis och chips de köpte,-så jag köpte mig en papparkaksburk, nu mår jag illa- typ. ska aldrig mer äta en pepparkaka- kan inte lova t hundra-men denna veckan- no way-

image42
alla förtjänar en andra chans, eller?


 


Kommentarer
Postat av: Johanna

hmmm, smakar inte alla mariekex vanilj?

Postat av: Hannaaaaaa

därför du skulle veta hur snooza stavas? hhaha

2007-11-30 @ 14:40:26
URL: http://niieminen.blogg.se
Postat av: Anonym

haha amanda lilla, ja visst är den kass!
HUR MÅR DU? lever du? systra din var här och glöggade med mig i onsdags, det var nice. sköt om dig .puss

2007-11-30 @ 19:15:33
URL: http://saannas.blogg.se
Postat av: sanna

Utmanad av mig amanda... anto kanske redan hunnit före, men skriv 8 sanningar om dig själv... :)

2007-12-04 @ 22:29:53
URL: http://sannakolzowisaksen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback