wzup dude?

har människan en egen vilja- eller är allt förutbestämt?
GAAAAHHHHH - jag håller på med min svenska-  renässans&klassicism- tomorrow-prov ni vet- elelr ni vet inte HUR jobbigt det här är. dessutom har jag tänkt, (hm applåder) och jag vet verkligen inte vad jag ska köpa för julklappar i år- fatta att det blir svårare för varje år! & dessutom borde jag inte ens hinna tänka på det för jag borde plugga-  och anledningen till att jag sitter här är för att det tar sån himla lång tid att ladda upp bilder på bilddagboken, youknow- amandanyberg.bilddagboken.se
& dessutom saknar jag min DUDE just nu, (skrev det med stora&feta bokstäver för jagvet att du bara checkar snabbt-datafreak, och när du ser dude i texten- måste du bara läsa det, am I right or what? ) kan bara tänka mig vad hennes friends står ut med där hemma, allt snack om gossip girls-(bara så duvet kmr du få se om alla avsnitt med mig)  och allt tjat om carlifornia och, gud vet vad- I MISS IT, faktiskt.
image41
vi har verkligen ingen bra bild på oss tillsammans någonstans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback