-08

did you ever have a dream about something you always wanted to do?
 well I did and I made mine come true.
 I discovered that the secret was inside my head.
it was the power over my body.
everyone has this power 
/ sagt av någon känd Arnold


hur lämnar man den dröm man har inom sig? jag tror inte jag har några riktiga drömmar, alltså då menar jag en dröm jag tror jag kommer att uppnå och som jag brinner för-har inte inte någon  dröm som jag skulle kunna säga högt iallafall. en dröm under natten varar i medellängd bara i 2-3 sekunder.  min dröm har funnits där sen jag var liten,  men jag har inte riktigt gjort något åt den, inte vågat satsa för man är rädd att misslyckats, så är det med allt. precis allt.


nytt år-nya möjligheter och en massa sånt skit,  folk tror att de bara kan ändra på sig sådär, och det kan man väl, närsomhelst, måste det just vara när ett nytt år börjar? nyår kändes knappt som nyår, men så är det väl alltid.  detta året kommer jag fylla arton år,  och  förhoppningsvis ta körkort (det kan bli svårt efs. jag övningskört typ 3 ggr) men ÄNDÅ- det går om man bara vill- ärligt talat vill jag inte köra bil, jag tycker det är så himla tråkigt- men när jag ser alla 89;or som åker raggarrundor, jo då blir man sugen på att ta körkort- men inte annars. ;)

yes nyår-08

 
image51image52

Kommentarer
Postat av: THE T!!!

Amanda allvarligt!!!! Klart som fan du vill ha körkort!(eller så får du väl åka raggarrundor med mig i hela ditt liv). Skål!

2008-01-03 @ 00:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback