look after you- the fray

- haha du är lika smart du, som du ser ut.

fast jag tkr att jag kan se smart ut, ibland iallafall.
mycket som ska göras- mycket som borde förberedas inför veckorna som kommer, men det är just det- att man orkar inte göra det och man gör det svårare för sig själv helt enkelt. men just nu skiter jag i det helt enkelt.
hm idag har frida&jag försökt värva spelare till vårt lag hmmm- team amanda nyberg, haha, erkänn fint namn-( om linn nu ska ha ett team linn nyberg så borde jag med få ett ;) -så att vi ska kunna vara med i fotbollstuneringen, från början var vi 10 st, nu är vi 4, inte så bra efs man är fem spelare på plan. ialf- vi lyckades värva en person, alexander-  kanske två el fler om dom nu ställer upp ;) det kmr bli en intressant dag imorgon, det kan jag lova.
image104


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback